Vēsturiskās liecības

Alerģisks encefalīts termins ko lietoja 1952 gadā un kas ir izzudis šodien

Likumdošanas aktā, kas nosaka veselības bojājumus, kas iestājas pēc vakcinācijas – MK noteikumos 1040, kārtība, kādā ārstniecības persona ziņo par vakcinācijas izraisītajām komplikācijām, kas pieejams TE, ir noteikts, ka encefalīts ir viens no veselības bojājumiem, kas iestājas pēc vakcinācijas. Protams, ka nav iespējams Latviešu valodā atrast informāciju, kā tieši vakcīna izraisa encefalītu. Patiesības labad ir jāsaka, ka nevar atrast nekādu informāciju, kā tieši vakcīna izraisa praktiski jebkuru no veselības bojājumiem, kas paredzēti likumdošanā. Bet tā izprašana ir ļoti ļoti būtiska.

Angliskajā internetā arī ir milzīgas problēmas. Informācijas avotus var iedalīt 2 grupās – avoti, kas atbalsta vakcināciju un disidentu avotos.

Avotos, kas atbalsta vakcināciju ir minēts fakts, ka vakcinācija var izraisīt encefalītu, bet nav izskaidrots kā tieši. Disidentu literatūra ir ļoti bagāta ar skaidrojumiem. Bet tā, kā šāda veida literatūra neskaitās zinātniska, tad diemžēl to neizmantosim. Tā vietā pievērsīsimies laikrakstiem, kuros tika publicēti oficiālo iestāžu vai amatpersonu viedokļi un informācija.

The Milwaukee Sentinel – Oct 28, 1952 gadā tika nopublicēts raksts – Polio vaccine dangerous, Authority on disease warns, kas pieejams TE.

Rakstā iet runa par jaunizstrādātu vakcīnu pret polio un to kādas sekas tā izraisa – alerģisko encefalītu. Tas ir notiek alerģiska reakcija, kas sadedzina smadzenes. Tehniski encefalīts ir iekaisums, pēc būtības tā ir smadzeņu sadegšana.

Kā tieši tiek skaidrots encefalīta iemesls? Dr Hart E. Van Riper, medical director of the National Foundation for Infantile Paralysis stāsta, ka vīruss tiek audzēts vidē, kas tika iegūts samaļot ar polio inficētu mērkaķu muguras smadzenes. Līdz ar to tas saturēja organismam nepiederošus proteīnus, kuru izcelsme bija – mērkaķi, kas arī nokļūstot ar injekciju cilvēkbērnā izraisa – alerģisko encefalītu.

Uz mirkli atcerēsimies, ko Richet un Pirquet atklāja un par ko iegāja vēsturē – pirmās injekcijas laikā, ar ko tiek ievadīts asinsritē – organismam nepiederošas olbaltumvielas, padara organismu jūtīgu pret šīm olbaltumvielām. Šī piemēra ietvarā proteīni radās no mērkaķa mugura smadzenēm. No kā sastāv mērkaķa mugura smadzenes? No daudz kā, bet pats pats galvenais – tie ir neironi. Neironi muguras smadzenēs neatšķirās no tiem, kas ir smadzenēs un nervu sistēmā. Tie sākas smadzenēs. Līdz ar to, ja proteīns no neirona ar injekciju tika ievadīts iekšā, daļa bērnu paliks jūtīgi pret to un sāksies organisma alerģiska reakcija uz – neironiem. Iekaisums, augsta temperatūra ir tas, kā organisms iznīcina ienaidnieku, šajā gadījumā – smadzeņu neironu.

Vairāk par muguras smadzenēm angliski var palasīt TE, TE un TE.

Rakstā apgalvots, ka encefalīts novērots 1 uz 1000 injekcijām.

Vecākiem, kas vakcinē ir jāņem vērā viena lieta – tajos pašos MK noteikumos, punkts 3.12 nosaka, ka spalga un ilgstoša kliegšana pēc vakcinācijas ir veselības bojājums, kas rodas pēc vakcinācijas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka maziņš zīdainis nevar pateikt, kas tam sāp. Tas nevar aprakstīt savas problēmas, tāpēc savu fizioloģisko diskomfortu izspauž – raudot un kliedzot. Ja pēc vakcīnas sīcis kliedz un raud, neuztver šo kliegšanu, kā maznozīmīgu. Šī kliegšana norāda uz to, ka bērnam ir encefalīts – smadzeņu sadegšana vakcīnas rezultātā. Pieprasi ārstam, lai veic pārbaudi uz encefalītu un piekrīti tikai tai ārstēšanai, kas paredzēta encefalīta ārstēšanai.

Kas slikts var notikt, ja neārstēsi? Tu esi uzdevusi/is sev jautājumu – kāpēc ir tik daudz bērnu ar runas, staigāšanas un citām attīstības atpalicībām? Atbildi pati/s sev, kā bērns var normāli attīstīties, ja daļa smadzeņu iet bojā? un tām ir nepieciešams laiks atjaunoties?

Alerģiska reakcija, kas izraisa encefalītu nav vienīgais encefalīta iemesls. Atbilstoši esošajai medicīniskajai domai un oficiālajām iestādēm, vīruss vai sēnīte var izraisīt encefalītu. Tā apgalvo piemēram Lielbritānijas Veselības iestādes TE.

Kā redzi no patogēna smadzenes pasargā, ko angliski apzīmē ar Blood Brain Barier, bet Latviski var teikt asins smadzeņu aizsardzības barjera. Teorētiski vīruss nevar nokļūt aiz šīs barjeras. Teorētiski. Praktiski ir tā, ka katrā vakcīnā ir Alumīnijs. Vīruss vai Baktērija burtiski pielīp  un aplīp ap alumīnija vienību un ceļo pa asinssistēmu. Problēma ir tā, ka Alumīnijs ir ne tikai toksisks jebkura veida dzīvam organismam, bet tas arī šķērso lielākā vai mazākā apjomā (atkarībā no Alumīnija veida) asins smadzeņu aizsardzības barjeru. Pētījums ir TE. Kā rezultātā – noteiktai daļai bērnu spalgi kliegs un vai tiem konstatēs encefalītu.

Mareks Kalniņš AdministratorKeymaster
Kā kaislīgs smēķētājs, stipras kafijas/tējas dzērājs nekad nestaigās ar baltiem zobiem, veltot 5 minūtes zobu tīrīšanai ik pēc 4 gadiem, tā Tauta nekad nedzīvos Taisnīgā, sakārtotā un Brīvā Valstī, veltot Valsts attīstībai 5 minūtes, ik pēc 4 gadiem nobalsojot Vēlēšanās. Neskatoties uz Cilvēka Radošo garu un milzīgo potenciālu – Ideālās Valsts NAV. Tiek minēti daudzi bubuči, “Ideālā Valsts” vēlas ar piemēriem nodemonstrēt, ka tam ir tikai un vienīgi 1 iemesls – Arogance. Akūti Hroniska nespēja daudzpusīgi iedziļināties ārpus savām esošajām Zināšanām, Dogmām, Ticībām un Pārliecībām. Saskaroties ar informāciju, kas ir pretēja sev zināmajam, indivīds nevis iedziļinās, mācās un uzņemot jaunu informāciju/zināšanas – pašatīstās un koriģē savas zināšanas, uzvedību un prasmes, bet vēršas pret citādas informācijas nesošo indivīdu.
http://idealavalsts.lv/
follow me
×
Mareks Kalniņš AdministratorKeymaster
Kā kaislīgs smēķētājs, stipras kafijas/tējas dzērājs nekad nestaigās ar baltiem zobiem, veltot 5 minūtes zobu tīrīšanai ik pēc 4 gadiem, tā Tauta nekad nedzīvos Taisnīgā, sakārtotā un Brīvā Valstī, veltot Valsts attīstībai 5 minūtes, ik pēc 4 gadiem nobalsojot Vēlēšanās. Neskatoties uz Cilvēka Radošo garu un milzīgo potenciālu – Ideālās Valsts NAV. Tiek minēti daudzi bubuči, “Ideālā Valsts” vēlas ar piemēriem nodemonstrēt, ka tam ir tikai un vienīgi 1 iemesls – Arogance. Akūti Hroniska nespēja daudzpusīgi iedziļināties ārpus savām esošajām Zināšanām, Dogmām, Ticībām un Pārliecībām. Saskaroties ar informāciju, kas ir pretēja sev zināmajam, indivīds nevis iedziļinās, mācās un uzņemot jaunu informāciju/zināšanas – pašatīstās un koriģē savas zināšanas, uzvedību un prasmes, bet vēršas pret citādas informācijas nesošo indivīdu.
http://idealavalsts.lv/
follow me
Latest Posts

Komentējiet šeit