Teātros.lv

Latvijas Nacionālais Teātris piedāvā jaunus izrāžu ierakstus – Teatros


URL

Latvijas Nacionālais teātris

izrazu_ieraksti.png

Teātris sadarbībā ar inovāciju partneri LMT piedāvā divu izrāžu ierakstus – Rūdolfa Blaumaņa “Indrānus” un Garlība Merķeļa iedvesmotos Justīnes Kļavas “Latviešus”. Abi iestudējumi cieši sasaucas ar skolu programmās apgūstamo saturu, tāpēc lieliski iederēsies arī kultūrizglītības programmā “Latvijas skolas soma”.

Rūdolfs Blaumanis “Indrāni”, režisors Valters Sīlis. Tad, kad tu esi Edžiņa vecumā, ir patiešām grūti saprast savu vecāku un vecvecāku strīdus, tomēr izrāde piedāvā iespēju vismaz mēģināt ieklausīties vecāku paaudzes sapņos, cerībās, sāpēs un aizdomāties, ka vēl pēc dažiem gadiem viņu vietā būsi un līdzīgas problēmas risināsi tu. Vienlaikus šis iestudējums ļauj ieraudzīt labākos Nacionālā teātra aktierus un padomāt, kāpēc šī ir viena no visu laiku labākajām latviešu lugām.

Lomās: Ģirts Jakovļevs, Lolita Cauka, Uldis Anže, Daiga Gaismiņa, Juris Lisners, Daiga Kažociņa, Ainārs Ančevskis, Jurģis Spulenieks, Anna Klēvere, Agnese Cīrule.

BIĻETES ATRODI ŠEIT!

“Latvieši”, dramaturģe Justīne Kļava, iedvesmojoties no Garlība Merķeļa, režisors Toms Treinis. Vācbaltiešu jaunekļa Garlība Merķeļa acīm, latvieši nav pārāk pievilcīga tauta – viņi ir vergi, dzer, dzīvo nožēlojamos apstākļos un nav izglītoti. Latvijas valsts simtgades laikā jaunā dramaturģe Justīne Kļava kopā ar tikpat jauno režisoru Tomu Treini nolēma palūkoties – vai tiešām ar mums bija tik slikti? Varbūt mēs bijām viltīgi un tikai izlikāmies par nabadziņiem, lai iežēlinātu kādu? Un vai tā nenotiek arī šodien? Kā ir ar tavu pašapziņu un drosmi?

Lomās: Uldis Siliņš, Evija Krūze, Zane Jančevska, Liene Sebre, Ivars Kļavinskis, Jurģis Spulenieks.

 

BIĻETES ATRODI ŠEIT!

 

Pirmās 50 klases (7. – 12. klase), kuras pieteiksies, rakstot e-pastu Ilzei Blaubergai (ilze.blauberga@teatris.lv), saņems bezmaksas pieejas kodus vienai no izrādēm. No vienas skolas bezmaksas kodus varēs iegūt ne vairāk kā divu klašu skolēni. Pārējās skolas izrādes varēs noskatīties, izmantojot programmā “Latvijas skolas soma” pieejamos līdzekļus.

“Ir patiess prieks, ka laikā, kad skolēni nevar doties uz teātri, ar tehnoloģiju palīdzību varam bagātināt mācību programmu saturu un nodrošināt iespēju baudīt izrādes viedierīču ekrānos. Teātris dodas pie jauniešiem, aicinot izzināt latviešu kultūras vērtības un iepazīt mūsu mantojumu,” stāsta Juris Binde, LMT prezidents.

No 4. marta izrādes būs pieejamas arī LMT viedtelevīzijas abonentiem.





Source link

Mareks Kalniņš AdministratorKeymaster
Kā kaislīgs smēķētājs, stipras kafijas/tējas dzērājs nekad nestaigās ar baltiem zobiem, veltot 5 minūtes zobu tīrīšanai ik pēc 4 gadiem, tā Tauta nekad nedzīvos Taisnīgā, sakārtotā un Brīvā Valstī, veltot Valsts attīstībai 5 minūtes, ik pēc 4 gadiem nobalsojot Vēlēšanās. Neskatoties uz Cilvēka Radošo garu un milzīgo potenciālu – Ideālās Valsts NAV. Tiek minēti daudzi bubuči, “Ideālā Valsts” vēlas ar piemēriem nodemonstrēt, ka tam ir tikai un vienīgi 1 iemesls – Arogance. Akūti Hroniska nespēja daudzpusīgi iedziļināties ārpus savām esošajām Zināšanām, Dogmām, Ticībām un Pārliecībām. Saskaroties ar informāciju, kas ir pretēja sev zināmajam, indivīds nevis iedziļinās, mācās un uzņemot jaunu informāciju/zināšanas – pašatīstās un koriģē savas zināšanas, uzvedību un prasmes, bet vēršas pret citādas informācijas nesošo indivīdu.
https://idealavalsts.lv/
follow me
×
Mareks Kalniņš AdministratorKeymaster
Kā kaislīgs smēķētājs, stipras kafijas/tējas dzērājs nekad nestaigās ar baltiem zobiem, veltot 5 minūtes zobu tīrīšanai ik pēc 4 gadiem, tā Tauta nekad nedzīvos Taisnīgā, sakārtotā un Brīvā Valstī, veltot Valsts attīstībai 5 minūtes, ik pēc 4 gadiem nobalsojot Vēlēšanās. Neskatoties uz Cilvēka Radošo garu un milzīgo potenciālu – Ideālās Valsts NAV. Tiek minēti daudzi bubuči, “Ideālā Valsts” vēlas ar piemēriem nodemonstrēt, ka tam ir tikai un vienīgi 1 iemesls – Arogance. Akūti Hroniska nespēja daudzpusīgi iedziļināties ārpus savām esošajām Zināšanām, Dogmām, Ticībām un Pārliecībām. Saskaroties ar informāciju, kas ir pretēja sev zināmajam, indivīds nevis iedziļinās, mācās un uzņemot jaunu informāciju/zināšanas – pašatīstās un koriģē savas zināšanas, uzvedību un prasmes, bet vēršas pret citādas informācijas nesošo indivīdu.
https://idealavalsts.lv/
follow me
Latest Posts

Komentējiet šeit

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share